Om oss

Eventab Sweden grundades 2001. Vi är i dag 7 heltidsanställda. Under årens lopp har skaffat värdefulla erfarenheter som vi tillsammans med våra kunder i dag kan omsätta i välplanerade och välorganiserade event. Med en kreativ höjd och kundens upplevelse i fokus. Det är Eventab. Vi omsätter i dag 30Mkr. Och har i början av 2024 stärkt upp teamet med yttligare två tjänster. 

 

 

 

25 ÅR I BRANSCHEN

Alla delar av ett event är viktigt. Relationer, engagemang, gemensamma mål, detaljerna, inramningen, kommunikationen, säkerhet. 

Vi lägger stor vikt vid att ni som kund ska få en bra resa där vi jobbar för att eventet ska nå uppsatta mål och fylla sitt syfte.   

Kundnyttan är något vi ofta talar om. Vårt bidrag i projektet. Er trygghet och varför ni ska jobba med oss.

Vi kan event, vi är bra på att styra projektet, anlita rätt leverantörer och finns för Er hela vägen. Ta ett klokt beslut till Er nästa investering i personalen eller kunder. Vi finns här. 

Vill ni läsa mer om hur vi jobbar så hittar ni våra policys här. 

Våra medarbetare

Marcus Westin | VD

Malin Öberg | Byråchef - Projektledning

Elin Fransson | Projektledning

Wilma Holmberg | Projektledning

Andreas Lindquist | Ekonomi

My Alm Dahlén | Projektledning

Carla Sanchez Miller | Projektledning

Oscar Sundelin | AD & Deltagarhantering

Några av våra kunder & partners

Kom i kontakt med oss

Vill ni ha hjälp med anordningen av ert nästa event, företagsresa, konferens eller produktlansering? Hör av er till oss!

Prenumerera

Fyll i din mailadress och få nyheter & aktuella erbjudanden kontinuerligt.